WAŻNE!!!
Prosimy bardzo klientów aby przynosząc urządzenie na serwis PC-NET dostosowali się do poniższych wytycznych:
DRUKARKI:
prosimy dostarczyć razem z tuszem/tonerem oraz zasilaczem, urządzenie transportować w pozycji poziomej.
TABLET/TELEFON:
wyciągnąć karty SIM oraz PAMIĘCI, dokonać kopii danych jeśli jest taka możliwość, dostarczyć urządzenie z naładowaną baterią i ładowarką.
KOMPUTER PC/Laptop:
dokonać kopii danych jeśli jest taka możliwość, dostarczyć urządzenie z naładowaną baterią i ładowarką.
agapo.pl Napisz do nas... Wyślij
Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa Serwis laptopow tabletow Częstochowa

Kontakt

CZĘSTOCHOWA DOBRY SERWIS!
Z firmą NaprawaDrukarekHP.pl można skontaktować się:

      ul. Słonecznikowa 6B
      42 - 224 Częstochowa

      tel. (034) 322 74 41
      fax (034) 389 29 99

      tel. kom.do Działu Serwisu: 0 602 614 637
      tel. kom.do Działu Handlowego: 0 660 486 906

      GG do Działu Serwisu: 42504
      GG do Działu Handlowego: 1075413

      Sklep Internetowy: www.agapo.pl

      e-mail do Działu Serwisu: serwis@pc-net.pl
      e-mail do Działu Handlowego: agnieszka@pc-net.pl

Mapka dojazdu

 

 

 

Jak dostarczyć urządzenie do serwisu

 W związku z licznymi pytaniami poniżej krótka instrukcja dostarczenia urządzenia do serwisu.

1. Drukarki:

- drukarka /bez opakowania, pudełka/
- bez płyty ze sterownikami
- z zasilaczem
- bez kabla komunikacyjnego
- z kpl materiałów eksploatacyjnych /tusze, tonery/
- drukarki atramentowe /szczególnie Brother, Epson, Canon/ transportujemy POZIOMO w innym razie grozi to zalaniem urządzenia poprzez tusze

2. Kserokopiarki - zazwyczaj serwisujemy u klienta, ale jeżeli urządzenie dostarczane jest do nas to:

- powinno być kompletne /wszystkie opcje/
- kpl materiałów eksploatacyjnych
- informację o wcześniejszych naprawach, serwisie - jeżeli urządzenie nie jest pod naszą opieką

3. Niszczarki

- zazwyczaj wystarczy sama góra /tam gdzie są noże/
- ewentualnie, jeżeli uszkodzenie związane jest z koszem to trzeba dostarczyć całość
- niszczarke w całości dostarczyć z PUSTYM, CZYSTYM koszem

4. Laptopy

- urządzenie z zasilaczem i baterią
- informację o ewentualnych hasłach

regeneracja pasa, reset pasa, regeneracja bębna, reset bębna, regeneracja bębna, regeneracją bębnów, reset bębna, reset bębnów, czyszczenie skanera, kalibracja skanera, naprawa skanera, konserwacja kserokopiarki, czyszczenie kserokopiarki, serwis kserokopiarki, ksero zacina papier, konica minolta zacina, kyocera zacina, ricoh zacina papier, zcięcie papieru w dupleksie, zacina w dupleksie konica, zacina duplex, tanie kopiarki, tanie tonery, serwis pogwarancyjny, gniecie papier w piecu, harmonijka z papieru, naprawa wywoływaczki, czyszczenie wywoływaczki, koła zębatki, błąd systemowy E007, SC542, wezwij serwis 1 lub 2, dystrybucja oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, do drukarek i kserokopiarek, ocena stanu i wymiana zużywających się części, kontrola pracy całego urządzenia drukującego, regulacja pracy urządzenia, doradztwo w wyborze najodpowiedniejszego sprzętu poligraficznego dla firmy, kompleksowa instalacja sprzętu na miejscu u Klienta, usuwanie awarii na miejscu lub w siedzibie naszego serwisu, wszelkiego rodzaju naprawy drobne, czyszczenie wewnętrzne i zewnętrzne drukarek, smarowanie, udostępnianie drukarki zastępczej, naprawy w naszym serwisie, optymalne zabezpieczenie magazynowe części i podzespołów, jak i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego działania drukarek, szkolenia dla pracowników w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia.

Script logo